Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker. Dit kan op dit moment alleen in ons filiaal in Apeldoorn.
Versturen jullie ook naar het buitenland?
Wij versturen op dit moment onze bestellingen naar Nederland, België, Duitsland, Spanje en Frankrijk. Staat jouw land hier niet tussen? Laat het ons weten door te bellen naar
055 522 4378.
Kan ik een bestelling terug sturen?
Jazeker. U kunt binnen 14 werkdagen uw bestelling* retourneren. Dit kan gratis bij ons filiaal in Apeldoorn. Indien u ervoor kiest uw bestelling via de post te retourneren, zijn de kosten voor u. In beide gevallen vragen wij u uw retour bij ons te melden. Dit kunt u al volgt doen:
Indien u een account heeft:
1. Ga naar "Mijn account" en log in
2. Klik op "Mijn orders"
3. Klik op de bestelling die u wilt retourneren
4. Klik op "Retourneer order".
5. Geef aan welke producten u wilt retourneren en pas zo nodig het aantal aan.
6. Vul het retourformullier in en klik op "Retour verzenden". Na het versturen ontvangt u een e-mail met daarin de aanmelding van de retour.
7. Download de retourlabel en print deze
8. Verpak de artikelen in een afgesloten verpakking en plak de retourlabel op de verpakking.
Indien u geen account heeft:
1. Ga naar "Mijn retouren"
2. Vul uw ordernummer en e-mailadres in. Uw ordernummer kunt u terug vinden uw mailbox.
3. Geef aan welke producten u wilt retourneren en pas zo nodig het aantal aan.
4. Vul het retourformullier in en klik op "Retour verzenden". Na het versturen ontvangt u een e-mail met daarin de aanmelding van de retour.
5. Download de retourlabel en print deze
6. Verpak de artikelen in een afgesloten verpakking en plak de retourlabel op de verpakking.
Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening terug te storten.
*m.u.v. cosmetica producten
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Jazeker. Zodra u het volledige bestelproces heeft doorlopen, ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling.
Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
Indien u ervoor kiest online te betalen kan dit met iDeal, Visa, Mastercard of Maestro. Indien u ervoor kiest om uw bestelling in de winkel op dit halen, kunt u er ook voor kiezen om te pinnen of contant te betalen.
Ik ben op zoek naar een specifiek product, maar ik kan het niet vinden. Kunt u mij hierbij helpen?
Jazeker. U kunt ons het beste even bellen via
055 522 4378, wij helpen u graag verder.
Is het assortiment op de webshop hetzelfde als in de fysieke winkels?
Nee. Onze fysieke winkels hebben een groter assortiment dan de webshop. Zo bieden wij geen diepvriesproducten aan via onze webshop. Kom gerust eens langs in de winkel om ons volledige assortiment te bekijken!
Wanneer is mijn product weer op voorraad?
Dit is erg afhankelijk van onze leveranciers. U kunt ons het beste even bellen via
055 522 4378.
Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Jazeker. Wij hebben een filiaal in Apeldoorn en Deventer. Kom gerust eens langs.
Brinklaan 37
7311 LA Apeldoorn
Nieuwstraat 62
7411 LN Deventer
Wat zijn de openingstijden van jullie fysieke winkels?
Apeldoorn:
Maandag 11:00 - 17:30
Dinsdag 09:30 - 17:30
Woensdag 09:30 - 17:30
Donderdag 09:30 - 20:00
Vrijdag 09:30 - 17:30
Zaterdag 09:30 - 17:00
Zondag 09:30 - 17:00 (Alleen op de eerste zondag van de maand)
Deventer:
Maandag 11:00 - 17:30
Dinsdag 10:00 - 17:30
Woensdag 10:00 - 17:30
Donderdag 10:00 - 17:30
Vrijdag 10:00 - 17:30
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag Gesloten
Help! Mijn vraag staat er niet tussen.
Geen zorgen. U kunt ons het beste even bellen op
055 522 4378. Wij staan voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.