Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker. Dit kan op dit moment alleen in ons filiaal in Apeldoorn.
Versturen jullie ook naar het buitenland?
Wij versturen op dit moment onze bestellingen naar Nederland, België, Duitsland, Spanje en Frankrijk. Staat jouw land hier niet tussen? Laat het ons weten door te bellen naar
055 522 4378.
Kan ik een bestelling terug sturen?
Jazeker. Je kunt binnen 14 werkdagen uw bestelling* retourneren. Dit kan gratis bij ons filiaal in Apeldoorn. Indien je ervoor kiest jouw bestelling via de post te retourneren, zijn de kosten voor jou. In beide gevallen vragen wij je jouw retour bij ons te melden. Dit kun je als volgt doen:
Indien je een account hebt:
1. Ga naar "Mijn account" en log in.
2. Klik op "Mijn orders".
3. Klik op de bestelling die je wilt retourneren.
4. Klik op "Retourneer order".
5. Geef aan welke producten je wilt retourneren en pas zo nodig het aantal aan.
6. Vul het retourformullier in en klik op "Retour verzenden. Na het versturen ontvang je een e-mail met daarin de aanmelding van de retour.
7. Download het retourlabel en print deze.
8. Verpak de artikelen in een afgesloten verpakking en plak de retourlabel op de verpakking.
Indien je geen account hebt:
1. Ga naar "Mijn retouren".
2. Vul jouw ordernummer en e-mailadres in. Jouw ordernummer kun je terug vinden in jouw mailbox.
3. Geef aan welke producten je wilt retourneren en pas zo nodig het aantal aan.
4. Vul het retourformullier in en klik op "Retour verzenden". Na het versturen ontvang je een e-mail met daarin de aanmelding van de retour.
5. Download de retourlabel en print deze.
6. Verpak de artikelen in een afgesloten verpakking en plak de retourlabel op de verpakking.
Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 14 dagen op jouw rekening terug te storten.
*m.u.v. cosmetica producten
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Jazeker. Zodra je het volledige bestelproces hebt doorlopen, ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
Indien je ervoor kiest online te betalen kan dit met iDeal, Visa, Mastercard of Maestro. Indien je ervoor kiest om jouw bestelling in de winkel op dit halen, kun je er ook voor kiezen om te pinnen of contant te betalen.
Ik ben op zoek naar een specifiek product, maar ik kan het niet vinden. Kun je mij hierbij helpen?
Jazeker. Je kunt ons het beste even bellen via
055 522 4378, wij helpen je graag verder.
Is het assortiment op de webshop hetzelfde als in de fysieke winkels?
Nee. Onze fysieke winkels hebben een groter assortiment dan de webshop. Zo bieden wij geen diepvriesproducten aan via onze webshop. Kom gerust eens langs in de winkel om ons volledige assortiment te bekijken!
Wanneer is mijn product weer op voorraad?
Dit is erg afhankelijk van onze leveranciers. Je kunt ons het beste even bellen via
055 522 4378.
Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Jazeker. Wij hebben een filiaal in Apeldoorn en Deventer. Kom gerust eens langs.
Brinklaan 37
7311 LA Apeldoorn
Nieuwstraat 62
7411 LN Deventer
Wat zijn de openingstijden van jullie fysieke winkels?
Apeldoorn:
Maandag 11:00 - 17:30
Dinsdag 09:30 - 17:30
Woensdag 09:30 - 17:30
Donderdag 09:30 - 20:00
Vrijdag 09:30 - 17:30
Zaterdag 09:30 - 17:00
Zondag 09:30 - 17:00 (Alleen op de eerste zondag van de maand)
Deventer:
Maandag 11:00 - 17:30
Dinsdag 10:00 - 17:30
Woensdag 10:00 - 17:30
Donderdag 10:00 - 17:30
Vrijdag 10:00 - 17:30
Zaterdag 10:00 - 17:00
Zondag Gesloten
Help! Mijn vraag staat er niet tussen.
Geen zorgen. Je kunt ons het beste even bellen op
055 522 4378. Wij staan voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.